bobbo1990 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hei monterte sub i bilen i dag og når jeg var ferdig fikk jeg opp feil melding på airbag systemet har koblet opp med kondensator noen som har vert borti dette før ? alt virker som det skal så lurer på om det er kondensatoren som kan ha gjort det at den fikk feil spenning på systemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Koplet du av noe annet enn batteriet når du installerte dette? En kondensator gjør ikke annet enn å lade seg opp og ut så ser ikke hvordan den skal ha noe med problemet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Kjør en diagnose, så får du vite nøyaktig hva som har skjedd. Samtidig kan du få slettet koden slik at lyset forsvinner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Nei koblet ikke av noe annet så synes det var litt merkelig skal ta en diagnose på den i morgen så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Det ligger en sensor på plusskabelen som gjør at ved en eventuell kræsj skal plusskabelen kutte strøm til diverse komponenter, kalles Battery Safety Terminal (BST). Har det vært dårlig kontakt på sensoren når du tok av plusskabelen så får du opp feilmelding. Du trenger kun å få slettet feilminne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Jepp var bare inne å fikk fjernet feil meldingen : sikkert noe sånt som har skjedd når jeg har holdt på med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå