Stainless Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Hei, lurer på om en m20b25 passer rett inn der en m20b20 hat stått. hvordan er det med el-nettet, osv. Jeg skal godkjenne det, og da snakket med jeg BT og de fortalte hva som måtte gjøres med bilen, så det er ikke det jeg lurer på. Men om det er vanskelig å få nedi en m20b25. På forhånd Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 jeg hadde en preface 320, slapp rett nedi en preface m20b25. må ha motor, girkasse, giroverføring, mellomaksel, oljekjøler med deler, hjerne og lmm. elnettet er skjøtet i hovedstikket på torpedovegg, samt 2 små stikk oppunder hanskerom. selve ombyggingen går på ca 6 timer fra du demonterer 2literen jeg satt nedi 2.5 med girkasse og grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stainless Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 okei, takk.Er det oljekjøler på m20b25 originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 ja, hvertfall på preface bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stainless Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 okei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå