Andreas Vik Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Hei! Jeg heter Andreas og skal selge bilen min. Dette er første gangen jeg selger en bil og håper dette går smooth. Om bilen: 93' e34 520i Eu-ok til august 2015 Km 298000 Kjørecomputer 4x el vinduer El takluke Effektanlegg Sort skinn interiør Original sota lykter foran Castrol olje Sperrediff bake Selges fordi jeg skal ha meg en nyere bil. Sprek 2 liter, drar meget godt. Gulv og kanaler er greie, kanalene er litt bulkete. Litt overflaterust rundt om. Trenger en polering, matt i lakken. Bruker verken vann eller olje. Motoren tikker ikke! En liten bulk bak på bagasjeluken (se bilde). Men den rister litt når man når 83km/t, vet ikke hva det kommer av. Har prøvd og balansere felgene men det ga svakt resultat. Ellers er det en helt grei bil! Har fjernet alle klistermerkene som du ser på bildene. Bilen holder til i Ålesund, og prisen er hbo 15.000kr. Kan kontaktes på: 938 97 960 dreasv@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Prisklasse er det du ser for deg i ny bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Vik Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Vet ikke, jeg har lyst på e39. Får se hvor mye jeg har å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Vik Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå