IvarStangeland Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 tittelen sier det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarStangeland Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 tittelen sier det meste! Hei. Du har ikke spesifisert om det er sedan eller Touring du vil ha, eller begge deler. Jeg kan om ikke så lang tid ha ferdig en E34 Touring med manuell gir i Stavanger. Det står 520 motor i nå, men jeg har tenkt å sette inn en 2.8 motor med M50B25 vanos ledningsnett, innsug, sensorer og hjerne. Effekten blir nok over 220 hk og ca 285 Nm. Betydelig sterkere motor enn 525. Bilen er 1993 mod. Diamantsort met. Bredfront. Sideskjørt. Fint og omtrent rustfritt karosseri når jeg får hjelp til å fikse jekkfestene bak. Det skal skiftes ut dører, skjermer og bakluke som jeg har liggende i samme farge og som er rustfrie. Hjulbuene og bakskjermene bak er uten rust. Blir montert sort skinninteriør. Dobbelt soltak. Karosseriet er egentlig så bra at jeg har lenge vurdert ombygg til 540. Men vet ikke om jeg får tid. Jeg kan ha bilen klar innen ca 3 uker. Den vil da være EU godkjent før et salg. Prisen avhenger av hvilke felger og hvor mange nye deler som blir montert. Men den vil ligge mellom 35 og 40.000 kr. Bilen står i Stavanger. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarStangeland Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Hei Eirik, takk for svar! Sedan eller touring kan være det samme. Dette hørtes interessant ut. Hvor mye tror du 2,8 motoren vil bruke på mila? Og hvis du ikke bygger den om er du villig til og selge bilen med 2.0 motoren? Mvh Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Hei Eirik, takk for svar! Sedan eller touring kan være det samme. Dette hørtes interessant ut. Hvor mye tror du 2,8 motoren vil bruke på mila? Og hvis du ikke bygger den om er du villig til og selge bilen med 2.0 motoren? Mvh Ivar Hei igjen. Jeg har ikke fått med meg ditt svar før nå. En 2.8 liter bruker ofte mindre bensin enn 2.0 og 2.5 motorene. En kar som kjøpe en 2.8 motor av meg med M50 innsug og tunet hjerne reduserte forbruket med ca 2 dl på mila i forhold til 520 motoren som han hadde før. Det er fullt mulig å kjøpe bilen som 520 og. Jeg har bare kjørt et par mil med bilen, men bilen kjentes sprek ut til å være en 520. Traversforingene er veldig dårlige, men jeg hadde tenkt å bytte hele bakstillingen. Men foringene kan fint byttes ut på original bakstilling. Vi skulle ha hatt en prat på telefonen, for å høre hvilke planer du har om bilkjøpet. Om det er billigst mulig bil eller at det er viktigere å betale mer for en bil i bra stand. Nummeret mitt er 92 22 65 44. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå