stig. Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Har sveiset om en e39 530d kasse. så da skjærte jeg av flensen/boltsirkelen på 530d kassa. Altså den delen av clutch huset som man bolter fast til motoren ( sånn så det ikke blir noen misforståelser ) Driver og rydder så den blir kastet om noen ikke vil ha den. Denne passer vel på flere motorer som f,eks m50, s50 og m20 mener jeg og huske, sikker noen flere også Gis bort, kan være så "kul" at jeg gidder å sende den også mot betaling av frakt på en hundrelapp eller to. Eller så befinner den seg i Akershus ved Jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Denne tar gjerne jeg, kan mulig møte deg i helgen Mvh Magnus Sent fra min C6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 jaja, ikke no problem skal drive på verkste i hele kveld og store deler av morgen dagen, ( kløfta ) husker ikke helt hvor "høy" flensen er , men er så det fint går an og få sveiset den på en annen kasse, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Prøver meg en tur oppover i morgen, eller skal du sydover i nærmere tid? Har du evt et tlf nr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Tusen takk for en nyttig del og en hyggelig bilprat Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Tusen takk for en nyttig del og en hyggelig bilprat Mvh Magnus Jo takk, bare hyggelig. bedre at noen kan få bruk for den en at jeg pælmern i søppla. en stor gratulasjon til Magnus som nå er den lykkelige eieren av en 530 diesel kasse flens , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå