LarsMagnus Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg kjøpte selv denne BMW'en nylig, men velger å selge den igjen da jeg har fått "et gullkantet" biltilbud av et familiemedlem. Ga selv prisforlangende for bilen for ca 1 uke siden, og ny eier vil da heller ikke trenge å betale omreg! Etter å ha tittet på flere biler av denne typen før valget falt på denne, og det med grunn. Denne har saftig service historikk, og fremstår som et veldig godt ivaretatt eksemplar.Den har utrolig mye utstyr, og er en drøm å kjøre!Står på godkjent senkesett og har fått en einsenmann "effektannlegg" uten atdette lager noe mere lyd en normal eksos. Bilen har nesten nye Goodyear Eagle F1 sommerdekk, og nesten nye pigg vinterhjul! Ta kontakt på telefon for mere info. - 90626407 Bilen står 10 min nord for Gardermoen og kan besiktiges der! Mvh Lars Magnus Link til finn annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=52643264 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMagnus Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Ingen? Går for 55.000 ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMagnus Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Denne må bort! Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMagnus Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Finn annonsen har nå bilder av interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMagnus Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 50.000 - Førstemann til mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 interisert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå