Gå til innhold

*SOLGT* 2001 520iA Facelift *SOLGT*


EspenO
 Share

Anbefalte innlegg

**********SOLGT**********

 

 

520iA i hyggelig bruksstand, gått beskjedne 218 000 km. EU-godkjent til 11/2015.
 
_MG_4931.jpg

Sen utgave med en del utstyr tidligere biler ikke har – Xenon, skinn, PDC foran og bak, side- og takkollisjonsputer, innklappbare speil osv.

_MG_4938.jpg

_MG_4870.jpg

Mye påkostet i fjor, blant annet er dette byttet:
- Bremseskiver/klosser/slitasjevarslere foran og bak
- Knirkeforingene bak
- Noen bærearmer og endeledd, foringer
- Toppdekselpakning (ble bemerket at kammene virket lite slitt)
- Batteri
- Vindusviskerrelé
- PDC-sensor foran
- MID (radio/kjørecomp) display

_MG_4885.jpg


GS 18" felger – bredere bak - med ok dekk på sommer. 17" E60 M5-replika med dårlige dekk på vinter.

Cosmosschwarz metallic med sandbeige interiør. Forseter er farget opp med fargematchet Swisswax skinnfarge. Litt skjolder som er vanskelig å unngå pga den lyse fargen, men helt greit.

_MG_4925.jpg

Den vanlige rusten på og under bakluken er slipt ned til bart metall, lakket over med Brunox, grunning og fargematchet spray i fjor. Hjemmelakket og sånn ser det ut, men ser ut til å holde. Bilen ser ellers bra ut for rust, det jeg kan se.

Alt elektrisk utstyr funker, AC blåser kaldt. Automatkassen girer mykt. Kan trenge en hjulstilling, og vannpumpen hviner litt. Litt fukt i fotbrønn bak som jeg driver og etterforsker.

_MG_4886.jpg
 


_MG_4876.jpg

_MG_4927.jpg

_MG_4874.jpg

_MG_4876.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frequently asked Questions:

Q: Siste prisen, kompis?
A: Din jobb er å prute ned, min jobb er å prute opp…

Q: Hvorfor selger du?
A: Impulskjøpte en E92, og en av dem må gå.

Q: Du nevner jo flere feil, så da må den bli billigere enn bilene på finn? Jeg byr 2,50 og en baot-is!
A: Eneste forskjellen mellom denne bilen og de på finn er at her står feilene allerede i annonsen.

Q: Har den hengerfeste/motorvarmer/navigasjon/akvarium/massasjedusj….?
A: Nei, ingen av de tingene har på magisk vis dukket opp siden bildene ble tatt.

Q: Jeg bor i Narvik/Fredrikstad/Grønland/Botswana/Moskva og det vil koste en gaschmillion å sende/kjøre bilen hit. Så da får jeg avslag for det, ikke sant?
A: Njet, tovarisj. Høres ut som en bedre løsning for oss alle at du finner en bil i nærheten. (Men jeg kan godt sende bil med Hurtigruten – hvis den er besiktiget og betalt på forhånd)

Q: Denne bilen er helt utrolig kjempefin og strøken ikke sant og kommer aldri til å lage problemer i hele tatt fordi jeg er kjempefattig og må pante flasker for å kjøpe bensin og bestemoren min sin Corolla koster aldri noe å reparere og dessuten har katten min dødd. Så du garanterer at det aldri blir feil på den så lenge jeg har den ikke sant? GARANTERER?
A: Eh, nei. Det den er, er en tretten år gammel BMW i bra stand, og bør ikke gi så voldsomt med problemer. Alt utover det nekter spåkulen min å svare på.

Q: Er du så vrang og vanskelig som det høres ut?
A: Nei, jeg er så grei atte!

Endret av EspenO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ingen herfra som vil ha, da?

Akkurat nå er jeg i telefon-nærkamp med en eller annen fyr som ringer hele tiden og skal prute på hver eneste av ikke-grunnene som er nevnt i FAQ-en. Trodde han kødda først, nå er jeg ikke sikker lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...