Bmw mann Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 (endret) 97 modell 528iat selges. Kan medfølge en del ekstra utstyr mot pristillegg. Stilig Reg nr: RH80001 Noe av utstyret: - M ratt - M5 front - M5 speil - Tunet ECU - Cruisecontrol - Nedfellbare seter - Facelift Hella lamper - Avtagbart Hengerfeste - Facelift Hella baklamper - Dynavin med navigasjon mm - Schmiedmann Race grenrør og Race kat system - Defa warm up kit med fjernkontroll og vedlikeholdslader - Org bmw Sommerfelger med bra dekk og Vinter felger med nye bakdekk og ok fremdekk. (noe kantkjørt av kjerringå..) Ekstautstyr som kan medfølge mot pristillegg: - Org speil - Org ECU - Org fanger - Nye M matter - Org baklamper - Rustfri fører dør - Komplett M5 skinn interiør med paneler, seter mm Dette er blitt gjort i mitt eie siden 2012: - Integral armer - Bakbro foringer - Tårnstag fremme - Tårnlager fremme - Traversforinger bak - Stabstag og ledd bak - Stykule og sporstang F - Hjullager F + B org bmw - Kule ledd i bakopphenget - Bremse skiver + klosser B+F - Nye dempere og fjører fremme - Nye caster stag i Meyle HD kvalitet - Stabstag armer F i Meyle HD kvalitet - Nye bærearmer F+B i Meyle HD kvalitet - Alle foringer F+B i Powerflex kvalitet/Meyle HD Utenom dette er det blitt gjort oljebytte med filter hver 10.000km, Byttet luftfilter, mikrofiltre og generelt vedlikehold. Jeg har sikkert glemt noe men kom heller å se på bilen å prøvekjør den. Det er en gammel bil fortsatt, men har tatt den på lange turer i europa uten problemer. Det er rust i bakluka som på de fleste av denne modellen.. ellers noe rust i fører dør helt nederst men ny dør kan medfølge mot pristillegg. Pris jeg har sett for meg er HBO 60.000,- Hvis en ønsker å ha med alt ekstrautstyret kan dette fåes med mot et tillegg på 15.000,- Endret November 15, 2014 av Bmw mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Bud mottaes. Ekstra utstyret kan selges separat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 Hva er det som er galt her siden ingen er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 Tar innbytte i mindre bil til kona, toyota yaris eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Den er for dyr.. har automat osv. Kjempebil sikkert. Har selv hatt 97 528manuell. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 fortsatt til salgs? tenkt noe i forhold til pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå