krissmp Skrevet Oktober 20, 2014 Skrevet Oktober 20, 2014 Hva er det 3 bensinrøra på e34 til? Skjønner det slik att retur ligger på høyre side av bilen og tur på venstre side. Ligger et rør til i samme klammer som tur røret ser ut som det går helt fram til motor og inn på tank på høyre side. Dette er rustet vekk noen steder. men er ingen bensin å se i det? Hva er det til?
icemanM5 Skrevet Oktober 20, 2014 Skrevet Oktober 20, 2014 Er vel noe ånding eller noe av et slag ja, for om jeg ikke tar feil så går det røret der inn på et slags kullfilter foran i motorrommet, og videre inn på innsuget mener jeg...
Espen Aass Skrevet Oktober 20, 2014 Skrevet Oktober 20, 2014 Er vel noe ånding eller noe av et slag ja, for om jeg ikke tar feil så går det røret der inn på et slags kullfilter foran i motorrommet, og videre inn på innsuget mener jeg... Kan bekrefte at det 3 røret er til ånding/lufting. Skiftet dette på 540'en jeg hadde. icemanM5 reagerte på dette 1
krissmp Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2014 så det kan bare gå til friluft da eller? Har jo kjørt med de til friluft i over 2 år så.
Espen Aass Skrevet Oktober 20, 2014 Skrevet Oktober 20, 2014 så det kan bare gå til friluft da eller? Har jo kjørt med de til friluft i over 2 år så. Er vel ikke helt lurt hvis uhellet skulle være ute. For her kan det komme bensindamp. En gnist kan være nok til og antenne hvis man er uheldig.
stig. Skrevet Oktober 21, 2014 Skrevet Oktober 21, 2014 Er vel ikke helt lurt hvis uhellet skulle være ute. For her kan det komme bensindamp. En gnist kan være nok til og antenne hvis man er uheldig. Joda det er forsåvidt sant, men bare se på enda eldre biler som har åndingen i tankpåfyllinga. så tror nok det går bra, jeg har hatt x antall sierrar hvor ånderører er borte. grunnen til at dette blir ført fremover er vel på ingen måte pga brannafaren, det er vel pga "utslipp osv" så vidt jeg kan skjønne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå