booyaga Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Fikk følgende Beskrivelse av selger:(prisen var det ikke noe og si på så ikke tenk på det) - Engine block: nominal, it have some little scrath in cylinder like all used S50. It must be honned anyway for new forged pistons +0,25mm - Crankshaft: nominal in perfect condition, it was checked on workshop. Only one rod head heve scrath and must me machinned to +0,25mm bearing, rest is perfect. - Engine head is 100% OK, it is no leaking or any other problem. Camshaft in perfect condition Hva nå? turbo, sugemaskin eller "fikse" og selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booyaga Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 og hva med vanosen, ser noen foretrekker og fjerne vanos ved turbobygg, andre velger og beholde den? noen erfaringer for/imot? bruke org innsug med større spjeldhus mht ønsket effekt på ca 500hk? er litt grønn når det kommer til bmw maskiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå