Alexander.V Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Heisann, er på utkikk etter dieselpumpe til bilen min. Er en e39 525tds 98modell. Er usikker på hva som passer overens av pumper, ser ut som at noe fra e34 kanskje passer, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hva byr du? Har komplett motor. står i bilen enda. Hva er feil med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander.V Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Min lekker diesel. Vet ikke hva disse er verdt, eller hva de går for sånn ca. Km på din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimr88 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Min er no nyoverhalt. Er klar til pakking eller henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 har også en til salgs.. fra 95 525tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå