henfjel Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 (endret) . Endret Mars 30, 2020 av henfjel StasVogna reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hei, jeg har en 100% strøken og rustfri bakluke til E34 sedan, som ble lakkert 2.år før bilen min ble påkjørt i 2010, har bakluken ennå, like strøken. den er i fargen oxford green. Har også komplett.sett med baklykter men med hvite klare blinklys, som går rimelig. 350kr for settet+ frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Kun interessert i den fargen jeg skrev om i første posten, og jeg er ikke interessert i baklykter med hvite blink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå