icemanM5 Skrevet Oktober 22, 2014 Skrevet Oktober 22, 2014 Hei Som temaet tilsier, er det noen som vet delenr på original rep.sats til lås-sett til Alpina senterlokk...? Kjøpt meg noen felger hvor disse ikke er helt patente.. Eller om noen vet om et sted dette kan være å få kjøpt...? Kunne tenkt meg å kjøpe komplett ny lås-sats, 4 stk, med nye nøkler!
Cbrooen Skrevet Oktober 22, 2014 Skrevet Oktober 22, 2014 Dele nummer står inne i felgene. Kontakt koed, så skaffer de ny ellers må du bestille hele dekselet med lås osv
icemanM5 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2014 Åh... Det er såpass ja.... :/ Det var knekt av en nøkkel i låsen på ene dekselet skjønner du, men klarte akkurat nå å få fiska den ut... Så nå driver jeg å prøver å smøre opp igjen låsen med en av de to siste nøklene jeg har... Og det ser ut til å virke... Så da ser det ut som at jeg kun trenger et nytt sett med o-ringer til felgene, så skal alt være i orden... Deet manglet o-ringer på de lokka til låsene.. mulig det går an å få tak i de fra en maskinforretning bare oxo da, og ikke nødvendigvis originale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå