Gå til innhold

Halvards E46 Coupe M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

kom vel ingen e46 med lykt å blinklys i ett? De øverste er facelift å de nederste er preface. Touring å sedan har like lykter å blinklys. Å coupe har egne. Å spørs selvfølgelig om det er facelift eller preface.

E46 coupe kom med lykt og blinklys i ett. Nemlig e46 coupe (facelift). Se på bilde over innlegget ditt så ser du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom vel ingen e46 med lykt å blinklys i ett? De øverste er facelift å de nederste er preface. Touring å sedan har like lykter å blinklys. Å coupe har egne. Å spørs selvfølgelig om det er facelift eller preface.

Okei, så da passer ikke de øverste jeg la ut bilde av da? Ser de har forskjellig "kurve" inn mot lykta og. Godt forklart :oo:

 

Det er jeg klar over :)

Men blinklyset passer ikke sideskjermene dine. Se på bilder under, det er facelift e46 coupe. 

attachicon.gif2005_BMW_330Ci_ZHP_Silver.jpg

Ja, ser det er forskjell.. Synes de blinkersene jeg har nå er så stygge. Passer ikke overens med frontlyktene..

 

Ser ut som en veldig fin og velholdt E46 dette :) Liker planene, så følger med!

Takk for det! :-) Har hatt på BBS'ene nå i kveld. Måtte bare ha de på å se, så kommer til å kjøre med de så lenge som mulig :-) Er spådd mildvær ut uka vertfall så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så da passer ikke de øverste jeg la ut bilde av da? Ser de har forskjellig "kurve" inn mot lykta og. Godt forklart :oo: nei de øverste passe ikke din bil :)

Okei :-) Skulle fått tak i noe lignende til coupe, men ikke noe jalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skulle hatt seg 19" BBS RS GT?

Skal klemme bilen lengre ned til sommeren, og da må jeg ned et par tommer. Du får bare hue ut om du har noe brukbart du vil bytte. Helst Rondell D58, OZ futura, Ac Schnitzer Rennsport type 1 eller Hartge split felger.

Dette er originale BBS felger. Fant ikke en pris på de nye, men fant noen 18", og de lå på 21.000,-
8,5" brede med gode 235/30/19 Yokohama dekk.
ET på disse er 35.

Utrolig fine felger, men blir litt for store for mine planer :-)




 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne! Men åssen syns du det va å gå fra 5er til 3er Coupe? Jeg gikk fra e39 til e36, kan sikkert ikke sammenlignes med e46 men jeg syntest det var meget rart :P

 

Det var faktisk bedre. Mer comfort og mer glede :-) Liker E39 godt, men E46 var hakket bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk bedre. Mer comfort og mer glede :smile: Liker E39 godt, men E46 var hakket bedre!

 

Jeg synes motsatt.... E39 er mer støydempa og kompakt enn E46'en. I hvertfall når E46'en er ubrukelig senka med stivt understell osv.. Så det kan blir spennende å føle hvordan det blir når felger og lufta er på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes motsatt.... E39 er mer støydempa og kompakt enn E46'en. I hvertfall når E46'en er ubrukelig senka med stivt understell osv.. Så det kan blir spennende å føle hvordan det blir når felger og lufta er på :P

Hehe, ja din var nå relativt lav da :-) Er m-sport understell med 60/60 senkefjærer på min nå. E39'n jeg hadde satt det Ta Technix justerbart fremme og org nivåreg. bak. Kjørte med 18" i førsten av sommeren, men gikk over til 17" og det var helt greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...