Halvardhog Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Hvordan syns du det Grom Audio kittet fungerer? Lurte på noe slikt til min E60, da jeg savner Bluetooth, og det hadde vert flott å lade via USB, samtidig som man spiller musikk via Spotify Absolutt en pen bil det der! Likte veldig godt BBS hjula, hadde nok ikke solgt de til fordel for noen originale X5 hjul Er utrolig fornøyd meg Grom-kitet! Ganske kurrant at du kan styre lyd og skifte sang med knappene i bilen Kan hende det, men er litt morsommere og komme med noen felger som ikke er så veldig vanlig å se på en E46 Men takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Finfin bil med de rette oppgraderingene! Følger med videre Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Noen stemningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Noen som har noen fine dekkdimensjoner å anbefale på X5-felgene? Må være noe strekk williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 er ikke felgene 9" og 10" ?lest at 215/225 og 235/245 blir vel bra trur jeg hvis du sku ha strekk også må du vel kanskje ha noe spacere til felgene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 er ikke felgene 9" og 10" ? lest at 215/225 og 235/245 blir vel bra trur jeg hvis du sku ha strekk også må du vel kanskje ha noe spacere til felgene også? Ja, må space noe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Tenkte å gjøre det samme ^^ Mye skal du space? Hva er et på felgene dine? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Tenkte å gjøre det samme ^^ Mye skal du space? Hva er et på felgene dine? Sent from my iPhone using Tapatalk Det er jeg usikker på enda. Er ET 46/48 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Da var dekk bestilt! 225/35/19 på 9" felg 235/35/19 på 10" felg Tror dette blir bra fitment! Hvor mye jeg må space er jeg usikker på enda, må få satt de på og ta det fra der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 jeg har googla og lest litt og de fleste sier sirka 5/8mm bak og ja alt fra 10-15-20mm foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 jeg har googla og lest litt og de fleste sier sirka 5/8mm bak og ja alt fra 10-15-20mm foran Skal se på det når dekka er kommet på og jeg har fått testa Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Da var dekk påmontert på felgene. Ble bra fitment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Akkuratt passe strekk kult med litt "utradisjonelt" felgvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Akkuratt passe strekk kult med litt "utradisjonelt" felgvalg Ja, må skille seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Blir tøff med de felgene der ja. Strekk var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå