Tobbentobias Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Ser at xtremecar.no (http://www.xtremecar.no/bilstereo/kicker-tilbud.html)- Link til alt på tilbud) kjører et stort tilbud på Kicker materiel, i den anledning har jeg tenkt å oppgradere til et større annleg i min ny innkjøpte bmw e90 sedan 2008 modell. Tenkte i hovedsak å erstatte subwooferne under setene som jeg tror er 8'tommer, og alle høytalere i dørene, hattehylla og få slengt inn en 12'tommer bass i bagasjen. Utifra det jeg har lest må det være en form for spesial høytalere i dørene da de ikke kan bygge stort? Eller tar jeg helt feil? Fint om folk kunne lagt ved link til noen av de forskjellige høytalere og si om de passer eller ikke/ om jeg må ha ekstern forsterker til å drive de og .evt til en spiller da jeg er keen på bytte ut den orginale Busines cd spilleren. Da jeg ikke har peiling på anlegg tar jeg imot all informasjon og fakta rundt emne med en stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Her er min formening, i prioritert rekkefølge:: Finn ut hvilket anlegg bilen din har. Standard (ingen forsterker, ikke diskanter ved speilhusa), 676 HiFi (Forsterker med høynivå mot head unit, diskanter ved speilhusa), 677 HiFi Pro (Forsterker med fiber mot head unit, diskanter, senterhøyttaler montert midt på dash'en) Hva du har her har mye å si for veien videre. 676 HiFi er enklest å oppgradere. Ny forsterker. Den originale (om du har det) er uten tvil svakeste ledd i hele anlegget. Sub i bagasjen Bytte høyttalere forran Bytte høyttalere bak hvis du absolutt må ha lyd i baksetet Det er begrenset hva du kan putte inn av høyttalere da dørene er ganske grunne. Samme med boksene 8" er montert i under setene. Se på linken under. Her finner du absolutt alt du trenger å vite, forutsatt at du gidder å lese/leite noen timer. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=641323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbentobias Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Takk for informasjonsrik link Sitter forøvrig standar/ det aller dårligste annlegget man får i e90.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå