bmwmann24 Skrevet Oktober 30, 2014 Skrevet Oktober 30, 2014 Nå kan forøvrig problemet og være traversforinger evt diff oppheng. Det er jo ikke så uvanlig at de er gåene på eldre bakhjulstrekkere, Hardykobling bør du se over (gummi på mellomaksel mot kassa) den kan være sprukket og deformert. Stikk et brekkjærn mellom travers og chassis. Om du klarer å vippe traversen opp og ned så er traversforinger ødelagt og travers banker i mot chassis. Om chassis er revnet rundt traversoppheng så har du en subframedisaster, e46 sitt varemerke kan du si.
vegard89 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 Takk for svar bmwmann24 Har en bekjent av meg som skal ta den på bukk og sjekke over. Håper at det heller er en av di tingene som du nevner som kan være feilen, istdenfor subframe som har blitt nevnt tidligere.
vegard89 Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Kan kanskje være enes yakici. Han som tok en titt, kunne ikke se noe feil under der. Jeg får se det ann litt. Takk for alle tips så langt Enes Yakici reagerte på dette 1
bmwmann24 Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Det hjelper ikke å bare se.. Man må nesten rive å slite litt i bakstellet for å finne ut. vegard89 reagerte på dette 1
vegard89 Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Ja litt usikker på hvor godt han har sjekket det. Skal se om jeg bestiller en time på et lokalt verksted en av dagene.
vegard89 Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Hei. Da kommer jeg med en liten oppdatering. Hadde bilen på bmw idag, Og alt var i skjønneste orden. Både forstilling og bakstilling var i bra stand fikk jeg beskjed om ingen sprekker i rundt festene til bakstilling. dunkelydene kom bla. ifra girkasse pga at den ikke frigjør 100% ved girskifte. For og bli kvitt dette så måtte jeg eventuelt skifte clutch. Men utifra det han sa så gjorde ikke dette noe skade på bilen så trengte derfor ikke å skifte dette nå. Han påpekte en liten ting til, og det var diffen som hadde litt slark i seg (når dem roterte hjulene fram og tilbake) som da igjen også kunne forårsake lyden. Men fikk da beskjed om at dette ikke var helt unormalt. Så alt i alt så var det ikke noe og bekymre seg for. Uansett så ble jeg værtfall glad for at det ikke var den såkalte "subrame". Endret Desember 10, 2014 av vegard89 Sammyen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå