williamwiers Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ønsker å kjøpe noen 16" felger/stålfelger til e36, helst billigst mulig og trenger ikke se så pen ut så lenge de er hel og rett Gjerne i bergen/os område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Fått tak i felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Ønsker å kjøpe noen 16" felger/stålfelger til e36, helst billigst mulig og trenger ikke se så pen ut så lenge de er hel og rett Gjerne i bergen/os område Hei. Det kommer snart en kar ned fra Bergen for å hente et M5 interiør hos meg i Stavanger. Hvis du er rask i vendingen kan du få 4 stk ok 6.5 x 16 toms felger med rimelig slitte vinterdekk 205/55-16, men tror at de skal holde enn sesong. De stod på en utenlandsreg. 328 som jeg slaktet. Ikke problem med risting til godt over 100 km/t. Du får dem for 1.000 kr inkl frakt. Jeg skal i så fall få han til å sende deg bilder når han kommer. Jeg er opptatt til han kommer, så ta kontakt på 92 22 65 44. Men han er her ca kl 16 å du må være rask. Da kan du få deg felger allerede i kveld. Sikkert mest praktisk å møte ham på fergeleiet i Halhjem hvis dette klaffer. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Har som skrevet over fått tak i felger ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå