Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 (endret) IKKE TIL SALGS LENGER! Selger min helt nye og ubrukte M3 kopi-fanger. Den er av merket JOM, og er den kopien jeg mener er likest originalen, bare smalere i hjørnene. Det følger med gitter og uttak til kurvelys (runde m-tech II kurvelys er plug & play) Mener den har preface fester, så faceliftbiler må ha adapter fra gs e.l. Den har ikke hull til PDC. Siden den passer alle karosseri av E46, må det regnes litt tilpasning i hjørner og under lykter, sånn om du ikke vil ha gliper. Akkurat som andre kopier Plast og ikke glassfiber. Ta kontakt her eller på PM, ved interesse. Kan hentes i BERGEN for 1200,- eller sendes for 1350,- mot forhåndsbetaling. Her sparer du 4-600 kr og ukesvis med leveringstid. Endret Februar 13, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Tjollehopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik92 Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Er den lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Nei, er som på bildet. Har ikke pakket den ut en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Opp Et par interesserte, men ingen kjøpere enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Sender du over hele norge? Og den passer rett på en e46 sedan o.O? 4dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Ja og ja. Du skal liksom alltid teste passform før du lakkerer. Da kan du varme og bøye eller slipe der det trengs, om det trengs, for å unngå gliper. Edit: Her er link til samme butikken: http://www.partsandretards.no/styling/ad-tuning/bmw/frontfanger-leppe/jom-frontfanger-e46_2 Jeg ventet ca 5-6 uker på den, men mange som venter lengre. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Nei. Var en som kanskje ville ha den, etter å ha sett på den, men som evt. må vente på neste lønn. Altså ingen avtaler om kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 Nei. Lurte på å beholde alikevel, men samma det Beklager sent svar. Travelt på jobb for tiden. Send gjerne PM for raskere svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Spørsmål, om jeg bytter front fanger på min e46 2004 mod, må jeg da også bytte noe på siden av bilen, tenker på om det ser "dumt" ut hvis jeg bytter bare til en M front fanger? Endret Desember 6, 2014 av suadzahiri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå