Teekay1983 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Selger brunt sportskinn interiør til BMW e28 til rundt 1500,- hentepris, komplett med dørsider for elektriske vindu. Som det fremgår av bildene så er det ikke heilt feilfritt for skader og bruksmerker etter snart 30 år. Står i Ørsta M&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Dette er første gangen jeg har sett brunt skinninteriør til E28.... Hvordan kan det være å få tak i deler til dette da...? Hadde det ikke vært så utrolig herja og ødelagt, så hadde jeg kjøpt det tvert... Aner du noe om det går an å få tak i deler til dette da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 He du ett tlf nr ej kan nå dej på? Bor i Ørsta sjøl so;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 har prøvd å få taki han jeg og. fikk ett svar men etter 5 dager.. har sagt jeg skal ha det til han men får jo aldri svar liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå