///BMW-ceci Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Hei! jeg har en E39 520 97 modell og i det siste så har jeg hatt litt problemer med og starte den Begynte med at jeg skulle kjøre på jobb, ville ikke starte. Hørte ikke klikket viss det skulle være starteren som var gåen heller så jeg tengte det kunne være bateriet at den kanskje er for gammel siden det er den orginale som var i bilen når bilen kom ut i 97. Fikk noen til å hjelpe meg med bakkestart og da startet den med en gang og startet etter det. Fikk låne en ladder til og lade opp bateriet med. Etter den førstegangen som er ca 1-2 uker siden har bilen startet som bare det, men i kveld nektet den. Var på besøk med en kompis og skulle starte den men ingenting skjedde da heller. Satte den på lading en liten stund før jeg kjøre hjem, men startet ikke da heller så ble bakkestart igjen. Når jeg kom hjem ville bilen fortsatt ikke starte. Nå står bilen på lading så får jeg se i morra om den starter. Noen som har ett forslag til hva det kan være?? har en liten anelse om at det kan være releet at der er noen ledninger som ikke sitter helt skikkelig. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Hvis batteriet ditt har sittet der siden 97, så tror jeg ville ha begynt med det. Virker kanskje som feilen ligger der. Uansett så prøv og skift det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW-ceci Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 ser ut til at det kan være sterteren som ikke får strøm, har ikke volometer til å måle materiet med for og se om det har tapt seg mens jeg har vert på jobb. men må nokk kjøpe mytt batteri uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå