Kristiansan'årn Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 hei, har søkt litt rundt men finner ikke det jeg leter etter. splittet mellomakselen min her om dagen for å bytte mellomaksel lager, men glemte å markere hvordand den skulle stå, noen som vet om noen værksteder i kristiansand som driver med balansering? vet de har unikardang i oslo men det blir litt langt for meg, da jeg bruker bilen daglig
Morty999 Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 vist du ser på di dela som er sveist fast i røret, så skal dem stå like på begge to, om du skjønner hva jeg mener. " sveist del av leddet" Kristiansan'årn reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet November 3, 2014 Forfatter Skrevet November 3, 2014 vist du ser på di dela som er sveist fast i røret, så skal dem stå like på begge to, om du skjønner hva jeg mener. " sveist del av leddet" så begge "loddene" skal på samme side?
Morty999 Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 nei ikke avballanseringslodda, men selve sveisedelene på krysset/leddet på midten skal står likt. eller du har kanskje ett cv ledd bakerst du ? samme som drivakselen ?
Morty999 Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 æsj.. da blir det værre å få det til må du se om du finner merker bare
Kristiansan'årn Skrevet November 3, 2014 Forfatter Skrevet November 3, 2014 har ikke rista etter at jeg satt det sammen men nå er jo lageret og hardyen ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå