Clutch Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 hei jeg har lyst på nye felger til min E36, vet at innpresset er 35 og jo lavere innpress jo lenger stikker hjulet ut (?). det jeg lurer på er da om felger med ET 13- 20 går rett på? eller på det valsa's eller spaces? bilen er ganske lav takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 William her på forumet satte på 8x16 ET 23 på sin e36. dette passet som snått men ja, jo lavere ET, jo lengre ut stikker felgen ET 13 vil nok stikke litt for mye ut på en E36 uten valsing, samt muligens litt dekkstrekk må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 På 8,5" bred felg med et offset på 13, vil 205 dekk passe uten vals på e36. Det blir en del strekk, men fungerer absolutt fint. Dette har jeg prøvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå