vegard89 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Hei. Fikk idag en sånn feilkodeavleser som går via bluetooth. Så prøvde meg litt fram ved og lese ut feil på bilen og fikk følgende som er vist på det ene bildet nedenfor ved rød markering. Noen som vet hva disse feilene betyr? Slettet kodene og leste en tur til.. og da fikk jeg opp kun denne feilen som er markert ved grønt på bildet til høyre. Prøvde og slette denne også men dukket opp igjen. Mvh. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Kanskje P1620 er termostat?http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=588524 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Takk for svar Sammyen Ja prøvde og google litt. Ser ut til at det har noe med termostaten gjøre, men skjønner ikke hva? bilen blir jo fort varm og legger seg på 90grader. p0141 er det lambda? Har ikke fått opp noe motorlampe eller lignende. Eneste er at jeg syntes det lukter litt surt av eksosen til tider. Kan det ha noe med saken og gjøre? Har heller ikke merket noe til høyt bensinforbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Har du prøvd å bytte termostat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Nei har ikke det siden det ser ut til at termostaten er i orden. Bilen ligger jo på 90 grader som sagt. Men hva er grunnen til at det ligger feilkode på den da egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå