Sunshack Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en E36 318is. Eieren sier at den går "noe ujevnt" fordi det er montert trimkam, og påstår at dette er ufarlig. Jeg har lite peiling selv, så jeg tenkte å høre om noen her har noen meninger om det er så ufarlig som han påstår!? Noen som vet? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Med trimkam kan den gå ujevnt på tomgang om den ikke er laget for gatebruk. Hør med eier hva slags kam som sitter i og om det er gjort noe annet med motor for å utnytte kammene som f.eks chip tilpasset denne. Ville vært skeptisk til å kjøpe noe sånnt med mindre du får den veldig billig og har råd til å bruke litt penger får rette opp i problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunshack Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Takk for svar, lierbimmer! Jeg konsulterte litt med en kompis av meg som har skrudd ganske mye E36, og han mener at det ikke har noen ting å si. Bortsett fra at jeg muligens kunne få litt mer slitasje på "eggene" på kammen, men at jeg ikke kom til å merke noe til det før jeg har kjørt 100k+.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå