Chris2pher Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Hei, har akkurat kjøpt meg en E34 (520) med M20b25 motor (altså ombygd) da jeg skulle hente den var den litt vrien å få start på, men den kom til slutt, så fungerte motoren helt ok en stund. Etter en knapp time virket det som om den ikke gikk på alle sylindre, da stoppet jeg å knotet litt med koblingene til temp. Føler/giver så funket den fint igjen. Dette skjedde flere ganger, nå er det omtrent helt umulig å få start på den, får den igang av og til, når den først går virker det fortsatt som om den ikke går på alle sylindre. Har byttet plugger (og sett om det er gnisti) Har også byttet temp. Føler og giver. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Starteren går rundt men motoren vil ikkje tenne?Får den skikkelig med bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Sviver rundt ja, lukter volsomt bensin når den først går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Men en ting jeg ble usikker på, på de tidligere e34ene mine har bensinpumpen startet når jeg har vridd om svitsen, det gjør det ikke på denne!? Har kjørt m50 tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Det kan eg ikkje svare på då eg mangler erfaring på E34. Satser på at meir erfarne deltar i samtalen snart Kunne du sett om dysene dine ikkje er defekt? Tenker at tette dyser og pumpe som går vil det lage unødig trykk andre plasser og kanskje glipper/sprikkerein slange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Bremserør og bensinrør er helt nytt, så satser på att det holder, kan selfølgelig sjekke, men regner ikke med det er det som er problemet når det lukter bensin av eksosen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 preface b25 motor med følere på kassen? isåfall få sjekket følerene. om dem er ødelagt starter den ikke. sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Det er jeg usikker på, men vet att forje eier byttet kasse to ganger, og den funket etterpå. Men dette skal skjekkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Fått gang på den nå! Takk for hjelpen men er det noen son vet hvorfor temp. Føler inni bilen ikke virker? Har byttet begge på termostat huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå