Thomas Buarøy Roset Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Skal da gå til innkjøp av bil, og har blitt kontaktet av en John Egil V, som har en 325i (ombygd fra 320i visst jeg ikke tar fullstendig feil!) Tingen er, bilen står i Kirkenes, jeg bor i Florø, så blir langt (og ikkje minst dyrt) å fly oppover. Men så er jeg usikker når det kommer til å kjøpe bil usett. Hva synst folk? Er bilen verdt det? (Vil ha 50/60k for den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Må nesten komme med litt mer info. Mr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Jeg skal ha meg et tau. Hvor langt burde det være? Som sagt, kom med mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Hadde definitivt ikke kjøpt den utsett iallefall. Uten å kjenne til bilen, er det min policy på alle bilkjøp hvor bilen ikke er å regne som "ny". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå