bla01r Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Selger min 316i i deler grunnet gåen topppakning og dårlig clutch. Blir for dyrt for meg og fikse opp i dette, og heller ikke verdt det fra min side, siden det er en stusslig 1.6 liter. Mye deler igjen her. - Dører (Litt overflaterust på noen av disse) - Dashbord (Noen skruehull over hanskerommet, sittet mobilholder der) - Seter (Hele og fine) - Felger (Usikker av merke, 17". Kan sjekke hvis noen ønsker mer info) - Panser (Litt rust foran) - 2 bagasjelokk (Kjøpte ett for å slippe å ta rusten på det som sitter) - JVC DAB-Spiller (Ganske ny, kvittering medfølger) - Lykter (Både foran og bak) - Alle låser er på samme nøkkel. - ++ Kom med bud! Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar hvis noen lurer på noe Jeg holder til på Gjøvik i Oppland. Kan sende mot at kjøper betaler frakt. Beløp for frakt blir overført til meg, jeg sender delen med postoppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Hvilke merke er hovedlykter? Kor mykje skal du ha for dei? Dugger begge lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå