Mr Mykland Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 Hei, syns bmwen min går dårlig da en kompis av meg med en volvo 240 116hk drar fra meg og jeg ikke kan holde følge.... Bilen min er en 520ia 2,2l 01 mod touring. Noen som har tips til hva jeg kan sjekke? Byttet olje, plugger og renset luftfilteret for 500km siden. Mvh Sondre Mykland
bmwmann24 Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 Kanskje den ikke får nok bensin? Dårlig pumpe, tett filter.. Jeg var og borti en 98 520i som gikk elendig. Da var innmaten i katalysatoren slått løs og sperret for eksosen inni potta. Jekk opp bilen å bank i potta, om det skrangler inni der kan du ha funnet en synder. Ellers må det en diagnose til, kan være mye annet, som coiler osv. Usikker på hvordan KAM/VEIVføler funker på din, om du har feil på en eller begge så kan jo motoren gå i nødmodus og til slutt ikke starte. Det kan og være at Automatkassa di har gått i nødmodus, da må man til med DATA for å finne ut mer.
Mr Mykland Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 Får prøve å dunke litt på katen, tror den får nok bensin ligger på normalt forbruk. Har heller ingen varsellamper i dash skal man få det visst automat kassa eller motoren går i nødmodus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå