Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å få mer lyst på sugemotor i bil, så vurderer bytte e30 323'n som er godkjent turbo i vognkort i en annen e30 som da helst er godkjent (evnt alle papirer på motor etc følger med) med en eller annen litt fresk sugemotor

 

f.eks s50, s54, v8, s38, om m5xxx motor må bilen være bra, eller jeg få greit mellomlegg

 

skal nok bli enige om noe evnt.

 

link med info om 323'n min,

http://bimmers.no/topic/760530-janerik171187-323turbo-ny-e30-hentet-238-d-d/

 

salg ligger nok litt for langt inne ennå :P

  • 1 month later...
Skrevet

Fortsatt bare interessert i bytte og ikke salg?

Prøvde å skumme igjennom tråden på bilen din men jobb pc`n her er så himla treig. Så fungerte dårlig med alle de bildene, så må spørre istedet for.

Hvor mange hester er det i bilen? Antar at du har godkjent med et trykk, men kjører til vanlig med et annet? :P
 

Skrevet (endret)

kun bytte igrunn ja :P spørs jo litt bud, men skal nok litt til at jeg selger

 

godkjent med 180hk ca på 0,45 bar, kjørt 1 til 1,3bar i det siste, rundt 3-340hk da

 

bilen fungerer som den står, men turbo'n slipper gjennom greit med olje (kinaræl), men har en annen turbo jeg er rimelig sikker på at kan brukes innmaten fra (evnt med litt mer jobb bytte over hele turbo'n.

 

bilen blir ikke brukt på vinteren, så har ikke stressa for mye med å bytte turbo

Endret av janerik171187
  • 5 weeks later...
Skrevet

Aner igrunn ikke pris om den skal selges. Men er nok et sted mellom 60-100k isåfall.

Men hatt bilen en stund. Og må ikke selge så får se hva som skjer.

Litt lyst til å bygge en bra e30 godkjent med s50/s54. Så får se hva som dukker opp

Skrevet

hvordan er bilens tekniske stand ? rust osv ? for om bilen er grei nok til og komme seg igjennom neste eu så kunne eg godt tenkt meg å gitt deg et bud

Skrevet

hvordan er bilens tekniske stand ? rust osv ? for om bilen er grei nok til og komme seg igjennom neste eu så kunne eg godt tenkt meg å gitt deg et bud

 

 

bedre sent svar enn aldri :P

 

rust er nok hovedsak standardstedet framme ved det såkalte jekkfestet (den 4kanta plata fremst på kanalen), ellers er den grei.

 

meste foringer er bytta,

 

hatt bilen lenge, vanskelig å huske alt som er gjort :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...