zelly Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 (endret) Har en 2001 520 facelift med den store originale skjermen (Navigasjon, tv og cd-skifter i bagasjerom). Merker at det er mye skurring på radioen, spesielt irriterende når jeg bruker fm-sender til å spille musikk. Er ikke noe skurring når jeg bruker CD. Er det antennen som er dårlig og burde byttes ut? Er det noen enkel måte å installere aux evt bluetooth, uten å skifte ut hele spilleren? Eller blir det beste å kjøpe en ny fra ebay elns som har alt dette i en spiller? Endret November 20, 2014 av zelly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Støyen skyldes nok den fm-modulatoren du bruker. Sikkert den fra Biltema? Du kan koble til en Dension boks med aux/usb/bluetooth istedenfor cd-veksler. Sjekk www.bilradiospes.no under "Tilbehør tilknyttet til bilmerke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Byttet ut den originale 16:9 spilleren med en 2din Pioner. Vipps, DAB+, BT og my bedre lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 er vel mye styr å bytte spiller når man har en bil med skjerm orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Blir mye styr av det ja. Jeg satt inn en dice/audiovox mediabridge. Funket utmerket. Spillte musikk via USB, AUX eller BT. Fikk også handsfree med dette og musikk kunne bli styrt fra rettet som orginalt. http://www.ebay.com/itm/New-AMBR-1500-BMW-AUDIOVOX-Dice-MediaBridge-iPhone-5-Bluetooth-for-BMW-/271294090814 D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Kjøpte 2din ramme og kabel med overgang. Gjort på noen timer. I tillegg får man overgang til rattet hvis man vil ha det. Ny Pioner var en helt annen verden enn den gamle driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Så om man setter inn ny Alpine så blir det enda bedre, for Pioneer har ikke skjønt hvordan man lager jording.Enklere å sette dobbeldin (stor) ettermarkedspiller i bil med org stor skjerm, mindre å fjerne. bare dobbeldinramme og kabelovergang, men skulle du bytta spiller ville jeg sett på Avin sin, ser ut som org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjanz Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Men hva skjer med "on-board computer" når du bytter til ny spiller da? Da mister du vel den funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Det gjør du, men den dos baserte infoen klarer du deg vel uten? Du har jo fortatt kjørecomputer infoen under speedometeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Så om man setter inn ny Alpine så blir det enda bedre, for Pioneer har ikke skjønt hvordan man lager jording. Enklere å sette dobbeldin (stor) ettermarkedspiller i bil med org stor skjerm, mindre å fjerne. bare dobbeldinramme og kabelovergang, men skulle du bytta spiller ville jeg sett på Avin sin, ser ut som org. Pioneer har nok skjønt det, er nok heller dem som monterer som er problemet.. Men uansett skal det inn vanlig dobbel din med cd/dvd mekanisme i e39 er det ekstra jobb pga dårligplass. Anbefaler å montere spillere uten cd/dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 husker bare vi hadde mye problemer med pioneer dobbel din som døde på møller montert med pioneers egne adaptere, var også mye adaptere som røk,Endte med at vi slutta å selge de.På de jeg har sett har alpine hatt ca doble kabelstørrelsen inn på spilleren som pioneer, men har ikke sett de grommeste fra noen av merkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickedi Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Har denne PIONEER AVH-8400BT selv i min E39 å den funker jo veldig bra, men jeg er litt opphengt i orginale detaljer så jeg vurderer å skaffe den navigasjonen med stor skjerm å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Har denne PIONEER AVH-8400BT selv i min E39 å den funker jo veldig bra, men jeg er litt opphengt i orginale detaljer så jeg vurderer å skaffe den navigasjonen med stor skjerm å bytte. Har skjerm, navi og veksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 kva slags navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) kva slags navi?Originale. Endret Januar 29, 2015 av Helleberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå