Freakshow Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 Link prosjekt tråd her da så man får fulgt med! er så mye fine farger til e46 då skjønner du sliter Var det du som hadde bygget den hvite med sort tak pg varrstoen felger som lå på finn for litt siden? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Ja fargene er så vanskelig å finne ut av. tror jeg har funnet en grei en nå. blir ikke noe som ikke er gjort før men det blir stilig med planene for den bilen:) Får se om ikke jeg lager en tråd. Jeg prøver alltid å gjøre det men ender opp med ett inlegg når bilen blir påbegynnt også ett når den er ferdig glemmer helt av å dokumentere underveis. Jeg syns det er gøy å se igjennom senere på hvordan oppbyggingen var. Jeg bygde den bilen i 2010 men da var det ikke sort tak og de felgene, da var det med Breyton felger og hvit hele veien, jeg liker best når den er helt hvit MariusRoren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 (endret) Ja fargene er så vanskelig å finne ut av. tror jeg har funnet en grei en nå. blir ikke noe som ikke er gjort før men det blir stilig med planene for den bilen:) Får se om ikke jeg lager en tråd. Jeg prøver alltid å gjøre det men ender opp med ett inlegg når bilen blir påbegynnt også ett når den er ferdig glemmer helt av å dokumentere underveis. Jeg syns det er gøy å se igjennom senere på hvordan oppbyggingen var. Jeg bygde den bilen i 2010 men da var det ikke sort tak og de felgene, da var det med Breyton felger og hvit hele veien, jeg liker best når den er helt hvit Hehe bare å fyre igang en tråd å riv deg selv litt i øret sånn at du holder tråden gående Er moro å lese gjennom hva nan har gjort ^^ Åja, syns der var rimelig perfekt sånn som den var blitt nå det er smak og behag selvfølgelig ^^ Klødde litt i fingrene for å si det sånn! Sent from my iPhone using Tapatalk Endret November 29, 2014 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Ja du sier noe der Bilen står til bredding og lakkering nå så det blir vell en tråd om det i løpet av uka Siden det for en gangs skyld er en bil jeg planlegger å beholde litt så kanskje jeg klarer å oppdatere litt vettugt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Hvordan farge ble det? Endret Desember 3, 2014 av Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Det gjenstår å se, står til lakk nå så får jeg se til tirsdagen når jeg kommer hjem fra jobb hvilken farge det blei Får se der neste uke en gang http://bimmers.no/topic/792640-ombygd-e46-m3-vi-prøver-igjen/ Endret Desember 3, 2014 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå