kringler91 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 har byttet motor i min 520i satt i en 528i, men når jeg setter med 2.8l hjerne så får jeg ikke starta, for da slår startsperra inn, men når jeg setter inn 2,0l hjernen som tilhører bilen da starter den, har ikke EWS eller teningslås fra 2,8l motoren. hva gjør jeg? har hørt at noen sier der bare er å klippe en ledning så er startsperra borte!? hvordan kan jeg evt fjerne startsperra? er en BMW E39 520i 97mod. er simens hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 (endret) Hmm har för mig jag redan svarat på en liknande tråd du hade men så vitt jag vet måste ews programmeras bort i ECUn. Mvh A.Fekzen Endret November 25, 2014 av Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 er de første startspærrene der du kan klippe en ledning, denne må som sagt programmeres bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Jeg programmerer bort startsperre på disse 1500kr + returfrakt , sender vanligvis hjerne i retur samme dag som mottak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå