M3baann Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Nå har jeg snart prøvd alle måter for å få av dempern. Har skrudd av de tre skruene i toppen og den store bolten i bunn. Men den sitter like godt forde. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 (endret) Varme og hammer Endret November 25, 2014 av alecxz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 sitter fast nede ja? det jeg gjorde var å ta frem hammer og meisel, så slo jeg på hylsen som går inn i fjørbeinet, samt slo med 2 hammere på hver side av navet for å løsne groe inni der tappen på demperen går inn. når man bruker hammer og meisel så løsner demperen på 2-3 minutter. første gangen jeg demonterte så brukte jeg 30 min pr side ved å slå på selve demperen så langt nede jeg klarte, demperen kom av og var bøyd som en banan trenger ikke varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3baann Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Får prøve det ut. Takk for råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 sitter fast nede ja? det jeg gjorde var å ta frem hammer og meisel, så slo jeg på hylsen som går inn i fjørbeinet, samt slo med 2 hammere på hver side av navet for å løsne groe inni der tappen på demperen går inn. når man bruker hammer og meisel så løsner demperen på 2-3 minutter. første gangen jeg demonterte så brukte jeg 30 min pr side ved å slå på selve demperen så langt nede jeg klarte, demperen kom av og var bøyd som en banan trenger ikke varme. . Løsnet en sånn på samme måte i dag. Funker fett D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Jeg dengte som en gal i 20 minutter med spett og slegge på nederste punkt (hylsen) uten at det løsnet. Varmet ett par minutter med en propanbrenner, to slag så var den løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Brytegaffel bruker å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Når jeg kranglet med mine måtte jeg ty til varme og en solid omgang med vold.. Det gir seg til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå