bmw x Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 hei, holder på å lufter en clutch på en bmw e36 320i. har trykk på pedalen, så starter jeg bilen og trykker inn clutchen å setter den i gir. men når jeg setter den i fri og slipper pedalen og trykker den inn i gjenn, så får jeg den ikke i gir. men når jeg stopper motoren og starter den i gjenn, så får jeg den i gir etter at jeg trykker clutchen inn en gang. men når jeg slipper den så får jeg den ikke i gir i gjenn… noen som har en for mening om hva som kan vere galt?.
Sammyen Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 Velkommen til bimmers! Legger til eit bump her så tråden hopper opp på listen igjen
bmw x Skrevet November 27, 2014 Forfatter Skrevet November 27, 2014 Har luftet og luftet og luftet. men det er samme resultate… har prøvd å la veska renne selv, og prøvd å dradd veska med vakum og presse veska fra lufte nippelen og opp i tanken. pedalen er det bra trykk på, og det er stabilt trykk, (ingen endringer). Så nå har æ bestilt nytt clutch sett. rengner med at det er noe som er galt med trykk plata eller utløser lageret.
stig. Skrevet November 27, 2014 Skrevet November 27, 2014 du kan kansje ha en intern lekasje i en av clutch cyl
bmw x Skrevet November 27, 2014 Forfatter Skrevet November 27, 2014 har skiftet slavesylindern. mastersylinderen sjer ny ut. så lekasje har æ utelukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå