Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har monter en m30b35 i en e34. måtte da bytte ledningsnettet ifra motor rom og inn til dash for å få kobla opp motoren. men når det var gjort så finnes det ikke gnist på bilen! tror lysa mangler også. har ikke montert framlykta enda. men er dødt bak. ellers virker det som alt funker. 

Skrevet

Da er dev egentlig bare en ting og gjøra desverre, finne den kabelen du ikke har koblet til , det er jo masse som kan gjøre at en motor ikke får gnist , jeg regner med at bensin pumpa ikke går heller ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er dev egentlig bare en ting og gjøra desverre, finne den kabelen du ikke har koblet til , det er jo masse som kan gjøre at en motor ikke får gnist , jeg regner med at bensin pumpa ikke går heller ?

har faktisk ikke prøvd å kobla til pumpa enda. for skal ha fuelcell på bilen så har bare hatt ei pumpe i motor rommet som var direkte kobla når jeg prøvde å starte den opp! men eineste jeg klarer å se som kan gjøre dette er noe løse ledninger ved releene ved siden av hjernen. og 3 releer ved venstre framskjerm som jeg ikke veit hvordan rele som skal være der. satte ned noen bare for å prøve men er dem ikke rett så hjelper det lite :/  og selvfølgelig er det jo ingen som har ett bilde av disse fra en 89 e34 sitt ledningsnett. bilen her er 92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...