janerik171187 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 har da endt opp med en hel haug e36 coupe deler som fulgte med en bil jeg handla. bla annet ganske bra dører. skal få tittet gjennom det asap, alt mulig rart igrunn vet ivaffall dette jeg kommer på, noe e46, men minimalt dashboard e46 drivaksel ene siden bak e46m3 travers e46 bak mye bakstillingsdeler e36 fjører, dempere og div div lister, ruter, dører som sagt med elheiser. dørtrekk div lykter, framme og bak. div instrumentpaneler lite bilde enn så lenge hengern her er full av deler, så skal få tømt den å se igjennom, bare hoi om du trenger noe så skal jeg se. befinner seg i sarpsborg, østfold. kan vurdere selge bilen i deler om jeg får ok bud på noen av delene fra den, kan få tatt noen bilder av den senere. står på noen hella angeleyes lykter som er til salgs om jeg deler dne opp eller ei, nyprisen er vell 5k ca på de, selges billig /hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 pris på side lister ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 318? skulle hatt noen servoslanger om de er 1 reim på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 noen bilder av non løse deler, kommer fler etterhvert som jeg får tømt hengern har disse baklyktene til coupe, seff 2stk. ene har fått seg en kakk under lagring, men skal la seg gjøre å rette ganske grei luke, eksos til 318is, sveist på svendsen eksos ble jeg fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vito Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 pris på framskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Gi et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkraft Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Har du dempere og fjærer i bra stand til coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 Holder til i Østfold. Sarpsborg. Hakke helt rekki sjekka gjennom hengern ennå. Men ser ut til at is'n blir høgd. Så har dempere /fører på den evnt ivaffall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Pris på dørtrekk? Er dem hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkraft Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Dempere og fjærer i bra stand? Og har du mulighet til å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vito Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 er is en ikkje noe å ha.siden den havner på skrapen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Dempere og fjærer i bra stand? Og har du mulighet til å sende? fulgte med masse fjører og dempere, men hakke rekki tømt hengern for å se ennå er is en ikkje noe å ha.siden den havner på skrapen. den er grei nok den, kan selges hel, tenker en 10-11k isåfall powerflex alle steder. for øyeblikket er det rør bak istedet for fjører så den var trillbar, men følger med fjører etc. Pris på dørtrekk? Er dem hele? er hele i is'n, og tror jeg har noen i hengern, hakke rekki titta ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 bilder av is'n: kan selges hel eller i deler, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 da er hengern omsider tømt for deler, se bilder, kommer litt mer detaljert hva det er senere når jeg rekker mest e36 coupe, noe e34 og og noe e46 bakstilling deler. kommer fler bilder etter jobb, tar litt tid dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå