Stein-Andre Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Heisann, Da har det skjedd litt på bil fronten igjen etter litt borteverende... Begynte dette året med litt polering Så ble det byttet til led i skilt lys bak før/etter Så ble det nye skilt i plastikk i stede for de gamle (pga skrapte av oblater ble ikke så pent.) Nye felger og fikk i list for å bytte ut skiltet fram. Så nå starta vi påska med å vaske litt bil utvendig og invendig ! Men ble litt subbing bak dekk mot innerskjerm så skal bestille meg justerbart senkesett så blir litt stivere og for å jekke den ned litt fram. Endret April 1, 2015 av Stein-Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Fin bil Hvilke pærer har du i grøftelys? Link? Selv har jeg noen 5000k halogen jeg kjøpte på ebay som jeg er veldig fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Fin bil Hvilke pærer har du i grøftelys? Link? Selv har jeg noen 5000k halogen jeg kjøpte på ebay som jeg er veldig fornøyd med Takk har 6000 k led med med motstander, i grøft pga har 6000 k ringer også... Jeg bruker http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-p%C3%A6re-tr%C3%A5d/ der står alt du trenger å vite Endret April 2, 2015 av Stein-Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Nydelig farge på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Nydelig farge på denne! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Pen bil! Er dette de nye gs felga? har selv sett litt på dem. Har du bedre bilder av bilen med felgene på? specs på felga? Stein-Andre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Pen bil! Er dette de nye gs felga? har selv sett litt på dem. Har du bedre bilder av bilen med felgene på? specs på felga? Takker er de nye gs felga ja 19x8.5 og 9.5 med 225 og 255 dekk... men skal senke fram og stive av bilen litt subber bak hvis jeg har med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 valse litt hjulbuer og få slengt den nedpå! står jo på stylter nå inpress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 valse litt hjulbuer og få slengt den nedpå! står jo på stylter nå inpress på felgene? øhm 35 fram å 42 bak kansje... jepp bli bestilt justerbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 okey! da står de vel veldig greit i forhold til hjulbuer ^^det er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 okey! da står de vel veldig greit i forhold til hjulbuer ^^ det er flott! det kommer noen bilder må mixe litt med navet skal du se de blir greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Litt interiør fra E46n å fikk nye msport pengboka idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Likere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå