Fyril Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Hei. Selger som tittel sier et Big Brake kit til E46. Disse passer på alle modeller utenom M3 såfremt du ikke setter på ikke-M3 spindler. Disse er også tùv-godkjent så bare å montere og vise på biltilsynet for å få godkjent i vognkort.Nesten ikke brukt. Kjørt knappe 6500kmHolder til i Oslo området og da disse er latterlig tunge ser jeg helst at jeg slipper å sende. Men betaler du frakt så lar det seg gjøre også SimenTlf 93878765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Bruker du std. hovedsylinder??? Går dette under 17" felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 Det er direkte bolt on, så standard skal fungere så vidt meg bekjent. Og felg dim er fra 17" og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Bump. Kan selges billigere hvis det skjer før mandag. Da drar jeg 4uker på jobb. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå