Gå til innhold

Grei 523 i aut. sedan


donald duck
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har en fin 523i e39 235t/km for salg.God bil med blodfersk eu godkj,Aspen silver med  rustbobler høyre forskjerm samt litt prikker under dører og en liten boble på bagasjelokkog panser.

Vindusheis førerside virker ikke ellers alt iorden.(Ikke steptronic kasse).Bilen går veldig bra og ser fin ut.2001 frontfanger med angeleyes facelift baklys, soltak,sort skinninteriør.org.mobtlf.( Type ;derrick),navigasjon,(igo primo europa kart anno 2012),ryggekamera,Ipod,usb,handsfree/bluetooth,etc.type dynavin 6.2 skjerm.Ellers har bilen blitt skiftet olje/plugger/filter(mobil 3000 helsyntetisk hver ca. 10 t km.KN/innsatsfilter i vår 3 måneder gammel simonz effektbakpotte=kremlyd i rustfritt stål 3500kr)7 tommers integrerte dvd spillere i begge nakkestøttene for de i baksetet (ser bra ut)org.n.st. følger med.Eibach senkesett 25/30 godkjent i vognkort.Piggfrie greie alu vinterhjul står på bilen samt m5 kopi  stygge men rette sommerfelger 8+9 *18 uten dekk .M50b25 innsugmanifol (ikke montert mangler kitet).15 toms cola kork felger med p.fritt følger også med.Ellers blank og fin i lakken og en tøff ungdomsbil.Har hatt bilen i over 4 år og skiftet slitedeler etter behov .Vil også bemerke at jeg er 47 år og at denne bilen er  ikke hardt kjørt motoren maler som den skal og ikke oljeforbruk utenom det vanlige.Bilder kan sendes på mms. fordi jeg er datasenil og ikke fikser å legge inn bilder her.Mitt mob. nr. er 90140382 bor på karmøy rogaland reg. nr. er rh 72517 NB. spar meg for skambud Realistike bud mottas med takk prisant. er 30000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...