RagnarokEM Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Hei,Har ein bmw e36 1998 1.8 L med skinnseter (uorginalt, regner med setene kommer fra ein E36) og av ein eller anna rar grunn har han tøy nakkestøtter i stygt brunt tøy, ser veldig gammelt ut til setene som ligger baki, men ikkje de som ligger fremme. Eg kunne tenkt å endre det, og kunne tenkt meg skinn nakkestøtter i svart, uten hull, trenger ikkje være "perfekte", men som sagt ikkje hull. Om du har 2 (eller 3 (ser ut som det bare er 4 seter, er usikker)) gi meg ein pris og bilder Takker på forhånd og håper noen har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hei, Har ein bmw e36 1998 1.8 L med skinnseter (uorginalt, regner med setene kommer fra ein E36) og av ein eller anna rar grunn har han tøy nakkestøtter i stygt brunt tøy, ser veldig gammelt ut til setene som ligger baki, men ikkje de som ligger fremme. Eg kunne tenkt å endre det, og kunne tenkt meg skinn nakkestøtter i svart, uten hull, trenger ikkje være "perfekte", men som sagt ikkje hull. Om du har 2 (eller 3 (ser ut som det bare er 4 seter, er usikker)) gi meg ein pris og bilder Takker på forhånd og håper noen har! Jeg tror at jeg har grå nakkestøtter bak i fin stand. Det er sikkert mulig å få den lakkert sorte med samme opplegg som dem som fikser opp setene sine. Prisen er i så fall 300 kr + frakt 150 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Jeg tror at jeg har grå nakkestøtter bak i fin stand. Det er sikkert mulig å få den lakkert sorte med samme opplegg som dem som fikser opp setene sine. Prisen er i så fall 300 kr + frakt 150 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Grått skinn? Sender du eit bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Grått skinn? Sender du eit bilde ? Hei igjen. Det ser ut til at de grå nakkestøttene er blitt kastet. Jeg kan trolig skaffe 2 sorte nakkestøtter fra Tyskland. Men da koster de 1.000 kr inkl. frakt til deg. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Hei igjen. Det ser ut til at de grå nakkestøttene er blitt kastet. Jeg kan trolig skaffe 2 sorte nakkestøtter fra Tyskland. Men da koster de 1.000 kr inkl. frakt til deg. Hilsen Eirik. Trur ikkje det blir nødvendig. Trur eg kaster på noe trekk elelr noko i staden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Trur ikkje det blir nødvendig. Trur eg kaster på noe trekk elelr noko i staden Jeg fant de ytre nakkestøttene likevel. De lå inne i et skap. Så du kan få dem sendt til deg for 450 kr inkl frakt. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Jeg fant de ytre nakkestøttene likevel. De lå inne i et skap. Så du kan få dem sendt til deg for 450 kr inkl frakt. Eirik. Hei du Sender du meg bilde av dei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Hei du Sender du meg bilde av dei ? Jeg får bare til å sende bilde til en annen telefon. Send meg en sms til 92226544 eller legg igjen ditt nummer her så skal jeg fikse bilder. Nakkestøtter bak pleier jo å være i topp stand og det er disse og. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå