Radical Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hei! Har en e36 touring som jeg trenger litt deler til. Deler fra sedan passer også. Bor på sørlandet, så må kunne sendes om du ikke bor i nærheten. Trenger venstre forskjerm, grillramme, m-fanger forran. m-lister. Noen som har noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Har touring skinn interiør om du er interessert! Sort skinn med varme! Oppegård kommune, 10 min fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Hei! Har en e36 touring som jeg trenger litt deler til. Deler fra sedan passer også. Bor på sørlandet, så må kunne sendes om du ikke bor i nærheten. Trenger venstre forskjerm, grillramme, m-fanger forran. m-lister. Noen som har noe? har sånn kopi m fanger i absplast som går billig, grei passform, ikke strøken, men ikke store greiene, og må nesten lakkes om ikke man vil ha dne svart da hehe. har grillramme fra 91 325 sedan, tror nok den bør lakkes, går billig ivaffall. befinner seg i østfold, men går an å sende, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Har muligens ///M lister til dører og skjermer 91003755 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå