Bjørn Olav Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hei, Leter etter billig lyst skinn til e34 touring, ikke elektrisk.. Minimalt med skader Leter også etter noen baklykter til e34 touring med hvite blinklys glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hei, Leter etter billig lyst skinn til e34 touring, ikke elektrisk.. Minimalt med skader Leter også etter noen baklykter til e34 touring med hvite blinklys glass Hei. Jeg har et komplett grått skinninteriør til E34 Touring som er manuelle og med setevarme. 3 nakkestøtter til baksetene. Dørtrekkene er til el.vinduer framme og bak. Ingen skader i skinnet men førerstolen er litt farge gnidd vekk. Har egentlig tilbud om å få noen helt fine framstoler. Prisen er 2.000 kr for komplett interiør. Jeg bor langt fra deg i Stavanger. Men hvis du har mulighet til å hente en girkasse med svinghjul og clutch til meg fra Ringebu så skal du få interiøret gratis. Jeg har disse delene til gode etter en byttehandel, men fikk aldri delene. Men jeg må i så fall få avtalt med han først. Kanskje trenger du flere deler og kan hente dem langs kjøreruten? Det er ofte sånn at delene man søker etter befinner seg langt borte. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 Har du bilder av alt? Hvis du har send dem på bjorn_kristoffersen@lhmr.org , en tur til Stavanger høres artig ut, men spørs helt på jobben, får ikke så mange "sammenhengende" fridager, men skal høre med sjefen. Så fort som mulig Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 Opp Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Opp Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå