Gå til innhold

E34 touring skinnseter og baklykter /m hvit blink Ø.K

Bjørn Olav
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Leter etter billig lyst skinn til e34 touring, ikke elektrisk.. Minimalt med skader

Leter også etter noen baklykter til e34 touring med hvite blinklys glass :)

Hei.

Jeg har et komplett grått skinninteriør til E34 Touring som er manuelle og med setevarme. 3 nakkestøtter til baksetene. Dørtrekkene er til el.vinduer framme og bak.

Ingen skader i skinnet men førerstolen er litt farge gnidd vekk. Har egentlig tilbud om å få noen helt fine framstoler.

Prisen er 2.000 kr for komplett interiør.

Jeg bor langt fra deg i Stavanger. Men hvis du har mulighet til å hente en girkasse med svinghjul og clutch til meg fra Ringebu så skal du få interiøret gratis. Jeg har disse delene til gode etter en byttehandel, men fikk aldri delene. Men jeg må i så fall få avtalt med han først.

Kanskje trenger du flere deler og kan hente dem langs kjøreruten? Det er ofte sånn at delene man søker etter befinner seg langt borte.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av alt? Hvis du har send dem på bjorn_kristoffersen@lhmr.org :), en tur til Stavanger høres artig ut, men spørs helt på jobben, får ikke så mange "sammenhengende" fridager, men skal høre med sjefen. Så fort som mulig :)

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...