tomasbaj Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) Hallo,Har tenkt bytte rammen/panelet som går rundt radio og klimapanelet.For de som lurer, så legger jeg ved link av hva jeg mener. Det er bildenr 1 på bildethttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HK31&mospid=47398&btnr=62_0290&hg=62&fg=05Har prøvd se på den nye delen for å se hvordan den er festet, men ikke alltid lett for en "hobbymekaniker".I tillegg er det ganske så trangt inni der (har tatt ut både radio/cdspiller og klimapanel).Tør ikke helt bruke for mye makt i og med at det kan få flere følger enn jeg har lyst til.Prøvd lete på youtube uten hell...Tips mottas med takk!!! Endret Desember 7, 2014 av tomasbaj Ebdret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) Har ikke demontert selv, men søkte på DIY OBC E34. Gir dette mening? 1) Remove the radio. Original BMW radio is removed by loosening the two securing screws under the small hinged flaps at the left and right sides of the radio, then pulling the radio out. 2) Once the radio is out, pull the release lever in the right rear corner of the radio cavity and pull the OBC out. Endret Desember 7, 2014 av ESveen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) Hei, Forsåvidt. Men har tenkt bytte rammen som er rundt der(sett link?) Mulig det går lettere når jeg har tatt ut computeren? Mulig jeg ordla meg litt knotete. Har redigert tittel på tråden. Er rammen rundt klimapanel/radio/cd som er greia her Endret Desember 7, 2014 av tomasbaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå