bmw-e46-m3 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Du får jo kjøpt originale nå Eller hadde du kanskje tenkt noe rimeligere enn 7-8K? Hehe. Endret Januar 8, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Hvor får du de så billig? Sist jeg sjekket kostet de en del mer. bmw330i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Koster 8,237 hos koed. Med E30meet rabatt, blir det rett over 7K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Hmmm. Dette må jeg sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 7800 nesten + frakt. Også må man stille med ett chassi nr å bestille delen på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Merkelig, leste chassigreiene var opphevet pga alder. Men når jeg logger inn på kontoen min hos koed (med E30meet rabatten) Kommer det en pris på 7613,- pluss frakt på 212. Kommer ikke opp noe om chassi og jeg får fullført frem til betaling med visa. Stopper der siden jeg ikke skal ha en. Søkte du opp delenummer i handlekurven, eller ringte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Mailer med geir ove, orderen din blir kansellert om du ikke stiller med chassi nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Mailet med Geir Ove selv, for noen uker siden. De bestilte original luke og den kom frem, helt uten VIN. Er nå til lakkering De har bare gitt kjøpenekt de siste 2 årene, uten en gang å prøve å sende bestillingen til BMW. Når jeg spurte hvorfor, så sa de at ETK sa man måtte ha VIN. Så nevnte jeg at GS og Bavaria selger uten VIN og at de mistet mange kunder. De gikk da med på å prøve med meg som prøvekanin, og det gikk smertefritt, til oppgitt pris i nettbutikken. Kom innen en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå