jojr Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) Motorlampa i dashbordet begynte å lyse i dag, han jeg kjøpte bilen sa den hadde lyst innimellom når han hadde den også. Han hadde hatt bilen på diagnose, han hadde da fått beskjed om at det var kullfilteret som var feilen. Kan dette stemme tro? Trodde ikke kullfilteret var koblet til noe som kunne vises på diagnose. Dette er som sagt Kullfilteret som sitter i forbindelse med drivstofftanken Endret Desember 15, 2014 av jojr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Jeg hadde motorlampe på min tidligere E46 330ci pga sensor til kullfilteret, så vil tro det er korrekt Få lest ut feilkoder igjen og søk litt på google. Så finner du fort ut om det er filteret eller sensoren som tuller. På M54 var sensoren et stort problem og jeg skiftet den så var lyset vekke. Kom og gikk sporadisk, kunne faktisk gå 2 mnd uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Supert takk for godt svar. Når denne lampen lyser setter den motor og gearkasse i et annet modus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Jeg merket ingen forskjell i alle fall, men kan jo være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå