Eksos Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Tid til overs på jobb i dag, ikke verst å montere fanger med 100% overtidsbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 begynner å bli veldig bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Tilbakemeldinger er alltid gull verdt Gjør at man får lyst å fortsette med oppdateringer! Spoileren ligger fortsatt i baksetet, får se om man kanskje får ordnet dette i løpet av morgendagen.. Sommerhjul er også i manko, noe som kommer til å hjelpe stooort på bilen! Har virkelig lyst på WP111, kanskje i grå? Irriterer meg at de ikke er på lager før i Mai.. Vurderer å kanskje gå for grå, blir det helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 skulle hatt nye nyrer også når du først hadde de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Neida, de er i temmelig god stand Funderte på å kjøpe nye for å få de helt strøkne, men nyprisen hos BMW klarte å overtale meg om at de jeg har er pene nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Ser frem til nye felger helst kjøp noe breit, utrolig hva e60 sluker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Blir iallefall ikke noe under 9.5" bake 275/285 dekk ser jeg for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Neida, de er i temmelig god stand Funderte på å kjøpe nye for å få de helt strøkne, men nyprisen hos BMW klarte å overtale meg om at de jeg har er pene nok tenkte på sorte jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 (endret) Hehe, ja, forstod egentlig det! Men liker litt kontraster, så foreløpig forblir de iallefall Har alltid holdt meg til chrome tidligere, så det er vel kanskje litt en prinsippsak også Endret April 23, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Bestilte meg Mtec-pærer til AE nettopp, forståelig kanskje? De LED pærene jeg handla, som faktisk kosta en del, hadde en ekstremt dårlig fargematch med grøftelysa mine... Trodde ikke LED skulle fremstå som grønn/gult, men tok nok feil der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 ja se der ja! bra du handla ordentlige led pærer! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 For no dritt pærer! Fått bestilt deg top of the line pærer nå da sleng ut bildet av nye m tec pærer og fargematch på de også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Det blir! Men går vel gjerne litt tid fra statene, så får smøre meg med tolmodighet Det som er neste på listen er vel sommerhjul, da jeg ikke har noen.... Panser trenger jeg også, men er vel umulig å finne et i samme farge.... Rop ut om noen kommer over et panser til E60 til en allright pris! Har et på hånda, men prisen er langt ifra rett ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 mtec pærer var vel det første jeg kjøpte til min bil når jeg handla den, utrolig fornøyd med de pærene, en koster en del ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå