Bimmerlorris Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Hei bimmerheads Jeg har et ønske om å kjøpe en e34 med minst M50b20-motoren. Jeg har en 520 touring 94 modell og en 88 modell 535i selv fra før av men har klart å overbevise kjæresten og nå ønsker jeg å overraske henne med å kjøpe en e34 til henne Prisen må ikke overstige 20k så jeg forventer ikke noe glansbilde av en e34, men den må være eu-godkjent og bra for rust i kanaler og gulv. Håper å kunne være heldig å gi min kjære en god første opplevelse av e34 så ikke tilby meg noe du ikke vil ha selv På forhånd hjertelig takk for kommende tilbud Jeg kan nåes på pm på facebook https://www.facebook.com/tore.lorentzen.3 eller på tlf: 91811265 Hilsen Tore Lorentzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 Ingen sjeler som har en bra e34 til salgs ? Mulig jeg er litt utålmodig, men..........ok ja jeg er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 hva med denne da? vet det sto 20k.....men denne går hbo 27k eu-ok til juni 2016 skilt levert inn før jul (21/12/14) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå