Toastjern Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 (endret) Hei!På nyåret en eller annen gang skal jeg bytte motor i e30'n.M20'n som sitter i den nå, er "litt" køddete..Har da lyst på M50, da det er et godt dekket tema inne på forumet + at det ser veldig strøkent ut i E30.Noen som har noe komplett motor til dette? Evt noen av delene jeg trenger for å få det nedi?Vil helst ha en m50b25 uten vanos.Evt et ferdigkobla ledningsnett er også å foretrekke (:Lå noe ute for salg i sommer, men slo aldri til.. MvhMads KSent from my iFøn using Tæpætålk Endret April 20, 2015 av Toastjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Hei, jeg har en m50b25 stående i en e34. Tengte jeg skulle kvitte Meg med motor å deler før jeg skroter den. Er det intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 mulig en kompis av meg skal selga en bra m50b25 non vanos, PM om det skulle være av interesse( så får du tlf nr hans osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Hvor i landet ligger disse motorene her? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå