Robert.92 Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Diff/klokke til 318is /320 øk kjøpt nermest Halden som mulig å bilister mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 har dette i valdres. 1200kr. er for tung til å sendes med vanlige posten. men bør poste den i deler ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Har en du kan få for 500 kr, usikker på stand, derfor så forbanna billig. Kan være krute god, kan være meget slitt. Har bare ligget å tatt plass, og ikke vært i bruk De er ikke for tung for å sendes med posten, det er bare tøv. Kjøper betaler frakt. Kontakt på PM hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) det er ikke tøv når jeg var der og prøvde å sende sist noen ville ha den det var visst ikke lov fikk jeg høre da de hadde en max vekt på pakkene som kunne sendes Endret Januar 6, 2015 av Espen.s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 35kg er maks vekt med posten norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 det er ikke tøv når jeg var der og prøvde å sende sist noen ville ha den det var visst ikke lov fikk jeg høre da de hadde en max vekt på pakkene som kunne sendes Jeg kjøpte min diff-sperre på andre siden av landet... med olje i. Og den ble sendt med Norgespakken, så ikke kom å si at det ikke er tøv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 (endret) jeg fikk selv tilsendt diff fra koed med brems. men å sende stor 325 diff fikk jeg ikke til gitt. men får vell ikke prate så mye svada i tråden hans hehe EDIT: fader. glemte meg. den diffen jeg har er vell 325. 320 diffen sitter fortsatt påmontert bil. da kan jeg kanskje skjønne at det er fullt mulig.. woops! Endret Januar 8, 2015 av Espen.s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå